O všem, co hýbe mým světem

Mein Bild
Innsbruck, Tirol, Austria
"Co dosažením cílů získáte, není tolik důležité jako to, čím se v průběhu cesty k těmto cílům stanete."
~ Zig Zigar ~

"Nerozebírejte pořád, čeho všeho můžete jednou dosáhnout. Raději přemýšlejte, jak moc můžete milovat to, co právě teď děláte."
~ Leo Babauta ~

10. Dezember 2010

Něco málo o botách

Je začátek prosince a po sněhu ani památky...  I když občas se aspoň vyprší. Dnes je ale krásně a taková bude možná celá zima tady v Tarragoně. Teploty se pohybují okolo 15 stupňů Celsia, někdy je i 18 jako dnes, celý listopad svítilo sluníčko a nebe bylo blankytně modré. To bylo velmi příjemné, ale čím víc se blíží Vánoce, tím víc se na ten sníh v Čechách těším. Prostě to k tomu patří! Sněhu si užiju na Vánoce doma v Českým ráji, kde ho bude a vlastně už teď je bohatě. Tohle byl ale vždycky můj sen. Takový naivní sen, který se ale přece splnil. Mít sníh jen na Vánoce...

sníh k Vánocům patří, je to bílá romantika. Ale pak stačí... No kdo do to má pořád odklízet nebo se brodit břečkou... A taky si užiju zimní oblečení, tady ho totiž téměř nepotřebuju. Zimní, můj nejteplejší kabát, jsem nechala v Českým ráji při mojí poslední návštěvě v říjnu. Tady nosím takový lehký zimní kabát, který mě v našich středoevropských mrazech moc nezahřeje. A občas je mi v něm dokonce až vedro. No jo halt, jiný kraj...

Boty, které se mi osvědčily do pravé sněhové mrazivé zimy (mám na mysli jeden konkrétní pár bot), jsou velmi teplé a zatím stále odolné i v tajícím sněhu. Prošly náročnou zkouškou, z nohou sem je loňskou zimu skoro nesundala, snad jen výjimečně. Pravda je, že když je břečka, vzít do ní boty z kůže není právě nejlepší nápad. V této botě se snoubí praktičnost a zároveň přijatelný vzhled. Mám od mala citlivou kůži na nohou a tak kvalitní materiál boty byl u mne vždy na prvním místě. Svrchím materiálem je voděodolná látka se semišovým vzhledem v tmavěmodré barvě, vnitřní je kvalitní černý chlup, podpatek je světlá surová guma se vzorkem, který se téměř neochodí a venku to s ním vůbec neklouže. Vzadu je vysoký 9,5 - 10 cm, vpředu podrážka 2 cm, takže výška podpatku není tak hrozná, jak by se mohlo třeba zdát. Z vnitřní strany zip, po stranách dva dlouhé cancoury na zavázání (na jakýkoliv způsob), které plní pouze funkci estetickou nikoliv účelovou, špička zaoblená, příjemná.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Sleduj můj blog!

Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español
Follow Tak jdouc po cestě svojí . . .