O všem, co hýbe mým světem

Mein Bild
Innsbruck, Tirol, Austria
"Co dosažením cílů získáte, není tolik důležité jako to, čím se v průběhu cesty k těmto cílům stanete."
~ Zig Zigar ~

"Nerozebírejte pořád, čeho všeho můžete jednou dosáhnout. Raději přemýšlejte, jak moc můžete milovat to, co právě teď děláte."
~ Leo Babauta ~

21. November 2010

Reus

Na konci léta jsem navštívila malé městečko REUS, profláknuté hlavně mezi turisty a oblíbené především mezi německými turisty. Je známé malebnými uličkami v centru, plných různorodých honosných obchůdků a krásnou architekturou, která, jako v celém Španělsku, je hned na první pohled ovlivněná arabskou kulturou.


A co je z Reusu ve světě známé? Tak třeba rodák a katalánský architekt Antoni Gaudí, významný to představitel secese. Gaudího nejznámější stavby najdeme hlavně v Barceloně. Asi jedno z nejznámějších děl, nádherný chrám Sagrada Familia, bylo nedávno, 7. listopadu 2010, vysvěceno papežem Benediktem XVI. Já jsem u toho ale nebyla, protože nesnáším davy lidí.
Ale zase mohu poskytnout fotky z osobního výletu po Reusu.



casa Munné z roku 1904




casa Laguna z roku 1908
               

tyhle pouliční lampy byly všude a totálně mě fascinovaly...





 ...a fascinovaly mě nejen lampy :)


                                              



návštěvu místní vinné speciálky sme si nemohli nechat ujít...



 ...omráčil nás nejen výběr, ale i ceny, s prázdnou sme rozhodně ale odejít nemohli!

           

casa  Ramon Vendrell z 1912

a tohle chlupatý prdítko se vůbec se mnou nechtělo bavit, ukazovalo mi pořád jen své pozadi :))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Sleduj můj blog!

Translate

中文(简体) Português English (US) Français Deutsch Italiano 日本語 한국어 Русский Español
Follow Tak jdouc po cestě svojí . . .